Studii, specializari si acreditari
- Psiholog clinician si educational acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania
- Absolventa a Facultatii de Psihologie, Universitatea Bucuresti (1990-1995)
- Doctor in Psihologie (PhD), Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea Bucuresti (2018-2021), teza de doctorat cu titlul "Contribution of neuropsychological assessment in presurgical management of refractory temporal lobe epilepsies"
- Formare postuniversitara (1 an) in “Understanding Children’s Development and Learning” , The Open University, UK
- Formare postuniversitara (2 ani) in “Psihologie Clinica si Interventii psihoterapeutice de scurta durata”, prin Asociatia Medicilor si Psihologilor din Romania
- Formare continua postuniversitara - National Academy of Neuropsychology, “Neuropsychology of Epilepsy and Epilepsy Surgery”
- Practician acreditat de University of Queensland, Australia, in programul de parenting fundamentat stiintific TRIPLE P - formare in Londra, UK
- Practician acreditat de The Feuerstein International Institute for the Enhancement of Learning Potential in metoda FEUERSTEIN de evaluare a potentialului de invatare LPAD1 (Learning Propensity Assessment Device) - formare in Paris, Franta
- Practician acredidat de The Feuerstein International Institute for the Enhancement of Learning Potential in Programul FEUERSTEIN de Dezvoltare Cognitiva – IE Standard (Instrumental Enrichment)
- Formare initiala in metoda MEIXNER - participare la cursul de perfectionare "Tulburarile de invatare - evaluare complexa si terapie prin metoda Meixner", Asociatia Romana pentru Copii Dislexici Targu Mures
- Cadru didactic asociat al Facultatii de Psihologie, Universitatea Bucuresti (2017 - 2022)
- lector in cadrul Conferintei Internationale* "Neuropsihologia Tulburarilor de Invatare, 18-19 noiembrie 2017, cu lucrarea "Realitati si provocari in practica psihodiagnosticului TSI"
- lector in cadrul Conferintei internationale* "ADHD-ul la copii, adolescenti si adulti. Evaluare si metode de interventie", 10-11 martie 2018, cu lucrarea "Instrumente de evaluare si diagnosticare in ADHD si tulburari comorbide"
- lector in cadrul Conferintei Internationale* "Neuropsihologia Tulburarilor de Limbaj", Noiembrie 2018, cu lucrarea "Modele de evaluare neuropsihologică în tulburările de limbaj
- Participari ca lector in cadrul evenimentelor “Clubului Regal al Medicilor” – www.clubulregal.ro
- Participare la Congresul Clubului Regal al Medicilor “Elite pentru Excelenta”, 2015, cu lucrarea “Abordarea psihoterapeutica a pacientului cu artrita idiopatica juvenila” in cadru sesiunii “Abordarea multidisciplinara a pacientului pediatric”
- Participare in sedintele periodice de formare profesionala ale Clubului Regal al Medicilor cu lucrarile: “Tulburarile de comportament alimentar la copiii mici (0-6 ani)”, "Autismul Inalt Functional - o perspectiva neuropsihologica", "ADHD - din perspectiva neuropsihologica", "Tulburarile de atasament - provocarile adoptiei", "Tulburarea de miscare stereotipa"
- Participare la Congresul Clubului Regal al Medicilor “Elite pentru Excelenta”, 2016, cu lucrarea “Febra psihogena - cauze, conditii favorizante si comorbiditati” in cadru sesiunii “Abordarea multidisciplinara a pacientului pediatric”
- Participare la Congresul Clubului Regal al Medicilor “Elite pentru Excelenta”, 2017, cu lucrarea “Aportul evaluarii neuropsihologice in diagnosticul diferential al tulburarilor de neurodezvoltare” in cadrul sesiunii “Abordarea multidisciplinara a pacientului pediatric”
- Participari ca lector in cadrul evenimentelor profesionale ILAE Romania (SRIE) si ASNER:
- ASNER 2019: "Aportul evaluarii neuropsihologice in chirurgia cu pacient treaz - Protocol de evaluare a limbajului"
- SRIE 2019: "Aportul evaluarii neuropsihologice in chirurgia epilepsiei"
- SRIE 2020: "Acuzele subiective de memorie ale pacientilor cu epilepsie. Ce ne pot spune?"
- SRIE 2021: "Chestionare de screening a starii afective validate pe pecaientii cu epilepsie"
- SRIE 2022: "Deficitele neurocognitive in epilepsiile insulo-operculare"
- Membru al Colegiului Psihologilor din Romania
- Membru al Asociatiei pentru Copii Dislexici, Bucuresti - www.dislexie.org.ro
Competente profesionale dobandite prin formare profesionala continua – cursuri si workshop-uri acreditate de Colegiul Psihologilor din Romania
- Evaluarea Psihologica a Copilului cu CERINȚE EDUCAȚIONALE SPECIALE (CES), Institutul de Psihologia Dezvoltarii
- ADHD (Tulburarea de deficit de atentie si hiperactivitate) la copil - strategii de diagnostic clinic si de interventie psihoterapeutica, Societatea de Psihoterapie Experentiala Romana
- AFAZIA - evaluare, tehnici si metode de recuperare, Asociatia Centrul de Comunicare si Dezvoltare Umana Phoenix
- Tulburarile de limbaj si specificul terapiei logopedice in dislalie si dislexo-disgrafie, Asociatia Centrul de Comunicare si Dezvoltare Umana Phoenix
- Evaluarea copilului si adolescentului, Societatea de Psihoterapie Experentiala din Romania
- Tulburarile de Somatizare, Asociatia de Neuropsihologie din Romania
- Tulburarile Comportamentului Alimentar, Asociatia de Neuropsihologie din Romania
- Tipologia Tulburarilor de limbaj, Asociatia de Neuropsihologie din Romania
- Tulburarile Pervazive de Dezvoltare, Asociatia de Neuropsihologie din Romania
- Evaluarea riscului la suicid, Asociatia de Neuropsihologie din Romania
- Evaluarea de la Anamneza la Raportul de evaluare si planul de interventie personalizat (utilizarea instrumentelor DDST II, PDQ, ABAS, Son-R 2 1/2 – 7 ani, ADOS, ADI-R, PEP-3, BASC, MASC), Asociatia Impreuna Pas cu Pas
- Tehnici de investigare si interventie specifice Psihoterapiei Scurte Strategice utilizate in tratamentul dificultatilor de invatare la varsta copilariei, adolescentei si la varsta adulta, Centrul de terapie strategica
- Tulburarea Obsesiv Compulsiva – diagnostic diferential si particularitati la copil si adolescent, Asociatia de Neuropsihologie din Romania
- Diagnostic si evaluare clinica, Asociatia de Psihoterapii Cognitive si Comportamentale din Romania
- Evaluarea clinica a copilului si adolescentului cu ajutorul Testului Fabulele Duss si al testelor de Aperceptie Tematica, Asociatia Romana de Psihodiagnoza Proiectiva
- Evaluarea clinica a copilului si adolescentului cu ajutorul Tehnicilor proiective de desen si al Testului Mainii, Asociatia Romana de Psihodiagnoza Proiectiva
- Tehnici de investigare si interventie specifice Psihoterapiei Scurte Strategice utilizate in tratamentul problemelor copilariei si adolescentei, Centrul de terapie strategica
- Psihoterapia copilului si adolescentului. Aplicatii practice pentru sindroamele psihopatologice din perioada copilariei si adolescentei, Asociatia Romana de Hipnoza Clinica, Relaxare si Terapie Eriksoniana
- Psihoterapia de familie si cuplu: modele clinice validate stiintific, Frank M. Dattilio, Ph.D, ABPP, Harvard Medical School - prin Asociatia Multiculturala de Psihologie si Psihoterapie
- Impactul tulburarilor de procesare senzoriala asupra comportamentelor si strategii de compensare a acestora
- Psihodiagnoza si interventie psiho-educationala in scopul optimizarii autocunoasterii si dezvoltarii personale la copii si adolescenti, Asociatia Romana pentru Excelenta in Psihologia Educatiei
- Interventie psihologica in scopul preventiei si remiterii problemelor emotionale, cognitive si de comportament de intensitate subclinica la copii si adolescenti, Asociatia Romana pentru Excelenta in Psihologia Educatiei
- Psiho-oncologie. Metode si tehnici de Interventie specifice pacientilor cu afectiuni oncologice, Asociatia Psihologilor si Medicilor din Romania
- Tulburarile de personalitate si evaluarile globale in psihopatologie, Asociatia Psihologilor si Medicilor din Romania
- Psihodiagnoza si Interventie Psihoeducationala in sistemul familial al copiilor si adolescentilor cu probleme scolare, Asociatia Romana pentru Excelenta in Psihologia Educatiei
- Al IV-lea Congres de Psihiatrie a Copilului si Adolescentului, a X-a Conferinta Nationala de Sanatate Mintala a Copilului si Adolescentului, Asociatia Romana de Psihiatrie a Copilului si Adolescentului si Profesii Asociate (ARPCAPA)
Formari in aplicarea si interpretarea instrumentelor de evaluare psihologica a inteligentei, aptitudinilor, personalitatii si potentialului vocational:
- Training NEPSY II
- Training GAMA (General Ability Measure for Adults)
- Training JVIS (Jackson Vocational Interests Survey)
- Training MAB II (Multidimensional Aptitude Battery – II)
- Training CPI (California Psychological Inventory)
- Training de licentiere in utilizarea platformelor Ped a si Ped b de evaluare neurocognitiva complexa a copiilor intre 3 si 18 ani
TESTE PSIHOLOGICE
NOUTATI
Evaluare clinica pentru diagnostic de autism
Autismul este o tulburare severa si pervaziva care afecteaza toate ariile de dezvoltare ale copilului dar care poate fi…
Evaluare inteligenta cu WISC IV
Serviciul de evaluare cognitiva complexa a nivelului de inteligenta (IQ) presupune evaluarea WISC IV (Wechsler Intelligence Scale for Children IV), cea…
Evaluare copii cu dificultati de invatare
Dislexie, disgrafie, discalculie, deficit de atentie, probleme de memorie si invatare Copilul tau invata cu dificultate? Nu este atent…
Evaluare neuropsihologica cu NEPSY II
Evaluarea neuropsihologică a copiilor și adolescenților cu bateria de teste NEPSY II Cui se adresează: Oricărui copil al cărui…
Evaluare CONNERS 3 pentru ADHD
Conners 3rd Edition™ Conners™ - 3 evaluează și identifică ADHD și problemele coroborate, precum: agresivitatea, dificultăţile de învăţare, relaţiile…
Evaluare dislexie cu MT-2
MT®-2 - Testele de citire MT-2 pentru școala primară Testele MT®-2 permit evaluarea aspectelor fundamentale ale procesului de…
Evaluare dislexie cu DDE-2
Bateria pentru Evaluarea Dislexiei și a Disortografiei de Dezvoltare – 2 DDE®-2 este o baterie destinată evaluării dislexiei și…