Evaluare pentru dificultati de invatare

Pentru detalii referitoare la durata si cost, accesati AICI pagina SERVICII 

Copilul tau invata cu dificultate? Nu este atent si nu se poate concentra? Este chinuitor sa citeasca, sa socoteasca sau sa scrie? Scrie urat? Isi aminteste cu greu notiunile pe care abia le-a invatat? Intelege cu greutate sensul textelor citite?

Acestea sunt semne clare ca poate avea tulburari de invatare specifice (dislexie, disgrafie, discalculie), probleme de concentrare a atentiei si de memorare sau probleme emotionale care ii afecteaza capacitatea de invatare.

Serviciul de evaluare psihologica pentru copii cu dificultati de invatare presupune identificarea cauzelor performantei scolare scazute (ex: tulburari specifice de invatare, dificultati de atentie sau memorie, probleme emotionale etc), si anume:

1.Screening pentru identificare timpurie (incepand cu 4-5 ani) – printr-o evaluare psihologica simpla poti afla din timp daca micutul tau prezinta riscul de a avea, mai tarziu, probleme specifice de invatare, si cum poti preveni aparitia acestora. Recomandata copiilor cu intarzieri in dezvoltarea limbajului, dificultati motorii precum si copiilor nascuti prematur sau cu diverse afectiuni neurologice care prezinta un risc mare de a avea dificultati de invatare

2.Screening de evaluare a copiilor de varsta scolara – se identifica sursele posibile ale dificultatilor de invatare si prezenta sau absenta unor tulburari specifice de invatare (dislexie, disgrafie, discalculie)

3.Evaluare aprofundata – pentru identificarea functiilor cognitive deficitare.

Rezultatul evaluarii este detaliat intr-un raport scris. Recomandarile de interventie pot fi facute ulterior, intr-o sedinta separata de consiliere a parintilor.

NOTA: Raportul de evaluare psihologica NU include intocmirea unui plan de interventie personalizat (detaliat) pentru dificultati / tulburari de invatare.

error: Continutul este protejat la copiere !!! Toate drepturile rezervate - psiholog Monica Bolocan.